In Beyond Talks gaan we in gesprek met marketing- en media professionals en bespreken we hoe zij continu op topniveau kunnen presteren. Wat maakt hen ‘beyond’? Hoe zitten zij in de wedstrijd en hoe gaan ze om met alle uitdagingen die op hun pad komen?

Host Thijs van Dijk kruist, in wedstrijdvorm, de degens met de gasten en wordt daarin bijgestaan door zijn analisten in de studio: Daniel Kok en Daan Jongen. Met hun kritische blik en scherpe tong zorgen zij ervoor dat marketeers in topvorm aan de start komen.

Luisteren op Google Podcasts  Luisteren op Google Podcasts

Andrea van Nieuwenhuizen (STOX Energy Socks):

Mix van ambassadeurs maakt ons uniek!

Gepubliceerd op: 27-10-2022
Ze is de drijvende kracht achter een jong merk dat bekend staat als ‘de dopingsok’. Een merk dat een medisch product sexy heeft weten te maken voor een brede doelgroep. Andrea van Nieuwenhuizen is Head of Brand bij STOX Energy Socks en we spraken uitgebreid over haar uitdagingen. Als een van de jongste marketingmanagers van Nederland praat ze over het belang van constant vernieuwen als merk en welke kansen er liggen op de korte en lange termijn.

Dick Gussen (Corendon):

Ruimtehotels & 24/7 brainstormen

Gepubliceerd op: 30-09-2022
Dick Gussen, Directeur Brand & Media Partnerships, is al meer dan 16 jaar betrokken bij de marketing- en media-inzet van Corendon en heeft aan de wieg gestaan van de legendarische ‘brand characters’ Cor&Don. We praten met hem over de kracht van visualisatie, zijn liefde voor commercials, het oneindig brainstormen op kantoor en nog veel meer.

Gouden tip van sportbaas Maurits Hendriks:

‘Verlies omarmen is bepalend voor succes’

Gepubliceerd op: 23-08-2022
Hij stond jarenlang als technisch directeur aan het hoofd van de Nederlandse topsport. Zijn kennis en ervaring is niet enkel waardevol voor sporters, maar ook voor marketeers. Welke lessen kunnen wij trekken uit zijn successen én zijn fouten?