Marielle Krouwel (NN Group):
Over het geheim van boardroomfluisteraars

Gepubliceerd op: 27-12-2022
Als je ‘marketing royalty’ genoemd wordt, dan heb je je sporen wel verdiend. Bijna 30 jaar ervaring in verschillende rollen maken van haar een ervaren rot in het marketingspeelveld. Marielle Krouwel is Director of Group Branding & Sponsoring bij NN Group. We spraken uitgebreid over de marketingtrucs die ze zich in de afgelopen jaren eigen heeft gemaakt.
Andrea van Nieuwenhuizen (STOX Energy Socks):
Mix van ambassadeurs maakt ons uniek!

Gepubliceerd op: 27-10-2022
Ze is de drijvende kracht achter een jong merk dat bekend staat als ‘de dopingsok’. Een merk dat een medisch product sexy heeft weten te maken voor een brede doelgroep. Andrea van Nieuwenhuizen is Head of Brand bij STOX Energy Socks en we spraken uitgebreid over haar uitdagingen. Als een van de jongste marketingmanagers van Nederland praat ze over het belang van constant vernieuwen als merk en welke kansen er liggen op de korte en lange termijn.
Dick Gussen (Corendon):
Ruimtehotels & 24/7 brainstormen

Gepubliceerd op: 30-09-2022
Dick Gussen, Directeur Brand & Media Partnerships, is al meer dan 16 jaar betrokken bij de marketing- en media-inzet van Corendon en heeft aan de wieg gestaan van de legendarische ‘brand characters’ Cor&Don. We praten met hem over de kracht van visualisatie, zijn liefde voor commercials, het oneindig brainstormen op kantoor en nog veel meer.
Gouden tip van sportbaas Maurits Hendriks:
‘Verlies omarmen is bepalend voor succes’

Gepubliceerd op: 23-08-2022
Hij stond jarenlang als technisch directeur aan het hoofd van de Nederlandse topsport. Zijn kennis en ervaring is niet enkel waardevol voor sporters, maar ook voor marketeers. Welke lessen kunnen wij trekken uit zijn successen én zijn fouten?