Wij maken content die jouw doelgroep in beweging brengt; content die landt
Zonder merkoverweging zijn er geen kopers voor je merk of dienst. Het klinkt zo simpel, maar toch focussen de meeste campagnes op merkbekendheid of conversie.
“Impactvolle en relevante merkverhalen die, bewust geconsumeerd, primair leiden tot overweging voor het kopen van een product of dienst.”
Bij AMBeyond* geloven wij dat het middenstuk van de klantreis, oftewel de Tell fase, serieus moet worden genomen. Want we weten dat campagnes gebaseerd op onderscheidende content bewuste aandacht krijgen. Niet onbelangrijk in tijden waar aandacht het grootste schaarse goed is. Content waar een duidelijke gedachte achter zit en die emotie aanspreekt, brengt veel meer teweeg dan een simpele ‘ik ben er’ of ‘koop mijn product’ uiting.
Creative-First aanpak
We hanteren een Creative-First aanpak, waar we creatie als uitgangspunt nemen voor campagnes. Hier sluit het mediaplan op aan, wat leidt tot een de meest likeable en bovendien effectieve campagnes.
Benieuwd hoe een proces bij ons in zijn werk gaat? Kijk dan even naar onze werkwijze.
Wat is content?
Content is een container begrip. Daarom hanteren wij in al ons werk een duidelijke definiëring van wat content volgens ons is. Laten we die even ontleden.
- De uitingen maken impact op jouw specifieke doelgroep en zijn relevant voor hen
- De ontvangers consumeren de content bewust
- De uitingen leiden primair tot overweging
Overweging is iets anders dan harde verkoopcijfers en conversies. Toch leiden onze ‘Tell’ uitingen gemaakt door Creative-First wel vaak tot verkoop. Consumenten voelen zich door de passende content zo betrokken dat ze uiteindelijk overgaan tot koop.
Feiten over content
- Je doelgroep ziet tot tienduizenden advertenties per dag. Val dan nog maar eens op.
- Emotionele campagnes werken beter dan rationele campagnes.
- 65% van campagnes faalt door slechte creatie, terwijl creatie gemiddeld slechts 10% van het totale budget krijgt.
- Door de DSA en cookieloze toekomst verliezen we inzichten in de doelgroepen en daarmee de mogelijkheid om gericht te targetten.
De creatives van AM Beyond* hebben de feiten op een rijtje en snappen hoe zij, in deze constant veranderende mediawereld, nog altijd content maken die landt.