Out of Home advertising
AM Outside
Bij Abovo Media hebben we verschillende labels. Elk label specialiseert zich in één onderdeel binnen marketing. Bijvoorbeeld out-of-home advertising of content en creatie. Eén voor één stellen we de labels aan je voor. Dit keer aan de beurt: AM Outside.
(Digital) Out of Home adverteren
Wat houdt (D)OOH in?
OOH is een vorm van reclame die buitenshuis plaatsvindt. Denk aan billboards, bushaltes, metrostations, of andere publieke plaatsen. Op OOH ga je natuurlijk niet je hele merkverhaal vertellen. Daar is de interactie met het medium iets te vluchtig voor. Maar waar OOH wel bij uitstek voor geschikt is: merkbekendheid en bekendheid voor je campagne. OOH bereikt namelijk in korte tijd een groot publiek. Daardoor weegt de efficiëntie hiervan enorm op tegen de kosten. Je kunt OOH eigenlijk het beste zien als de poort naar je campagne of merk. Je maakt kijkers nieuwsgierig. Je trekt op een interessante, uitdagende en soms opvallende manier de aandacht. En die aandacht leidt je zorgvuldig naar de langere boodschap (op je website, in je nieuwsbrief, op sociale media) die je doelgroep overtuigt om actie te ondernemen.
Ook aan de slag met Out of Home reclame?
Lees waarom (D)OOH zo belangrijk is en de voordelen van Out of Home bij Abovo Media.